Чому Ви стали дизайнером, чи навчались за фахом?

Я закінчила Академію Мистецтв у Львові. А дизайнером хотіла стати тому, що це надзвичайно багатогранна професія, яка охоплює дуже багато цікавих сфер, які мені були цікаві: театр, кіно, музика, живопис, архітектура, історія.


Мода – це моє життя… З думками про роботу я прокидаюсь і засинаю. Це те, що робить мене тією ким я є. 


Мода – це те, що наповнює мене і робить моє життя дуже різностороннім. Вона є невід’ємною частиною найрізноманітніших сфер нашого життя. 


А найбільшим стимулом до роботи є щасливі клієнти. Коли та чи інша річ з колекції стає частиною незабутнього або просто радісного моменту в житті людини. Мені дуже приємно коли кажуть: «У Вашій сукні я виходила заміж», «святкувала День народження» або ж просто «провела чудовий день». Ці слова дають мені відчуття того, що моя робота комусь потрібна і спонукають докладати ще більших зусиль та не зупинятись. Але, щоб могти працювати, задоволення має бути і успішним бізнесом. А в наш час займатись бізнесом – це теж своєрідне мистецтво. 

Опишіть коротко концепцію Вашого бренду.


Те, чим є насправді…
Сукня – Оберіг…
Етніка – яка не лежить на поверхні, а є сакральною серцевиною.
Це те справжнє, життєдайне, від чого черпають енергію і силу…
А кожна колекція – це своєрідна казка про ці таємниці. 

Те, чим є в навколишньому світі…
Сприйняття, асоціації…
…море, хвилі, які несуть хороші зміни, які рухаються.
…природа – те вічне і, мабуть, найбеззахисніше і тим самим найцінніше.
…прозорість, невагомість, ніжність, але, в той самий час, справжня реальна річ, яка несе користь, розповідає свою історію.
…виняткова, надзвичайна, гармонійна частина соціуму.
Арт-об’єкт, присутній в твоєму житті…

Для яких клієнтів Ви творите? Чи маєте музу, хто вона?


Мої сукні – це своєрідна відповідь на запитання. Коли ми прокидаємось зранку і задаємо питання «Хто я сьогодні?». Все таки, зараз ми приміряємо на себе багато різних ролей.
Моя клієнтка – романтична Жінка-Муза, яка натхненна сама і надихає інших: своїх дітей, кохану людину, співробітників, не залежно від того, чи на ній строге плаття чи вечірня сукня. 

Які особливості Ваших продажів за кордоном?


Мені надзвичайно приємно і почесно бути однією з представників українських брендів за кордоном. Це був непростий шлях який ми почали в 2008 році. Зараз бренд Olena Dats’ представлений в 7 країнах світу, є постійним учасником шоуруму під час Paris Fashion Week.
Також, багато наших суконок є в гардеробі світових зірок. 

Кого Ви вважаєте своїми друзями, а кого ворогами?


Друзі залишились ще зі студентських років, а ворогів намагаюсь робити корисними.

Ваші улюблені

Місто – Львів

Матеріал – шовк

Книга – історії мистецтв або моди

Художник – це складно, адже світ такий кольоровий.


Розкажіть, будь-ласка, про Вашу останню колекцію.


Мені хотілося б розповісти про колекцію Весна-Літо – 2015. Так, ця тема і досі мене надихає!


Початок ….


Біле з жовтим – кольори початку, світанку. Але, для мене цього разу – це був не світанок в природі, а в прозрінні душі. Зараз багато хто усвідомив себе українцем. Спираючись на події сьогодення у нашій країні, колекція уособлює глибоке розуміння кожним сьогодні національного, патріотичного, власного.


У колекції багато вишивки, але основним елементом я обрала канву – полотно з якого все починається. Перший блок колекції – сукні з вишитим прямокутником, як справжній чистий листок, на якому можна писати нову історію, творити, розвивати ідеї. Своєрідна точка відліку – початок нової долі і нового життя. Ця колекція проникає саме у тему цього усвідомлення, початку нових ініціатив, думок, розуміння, співпереживання. 

Як Ви оцінюєте модну індустрію України, як Вам тут працюється, чого не вистачає? 


Кожен бізнес, незалежно від спеціалізації, залежить від того середовища, в якому розвивається. Нажаль, зараз воно не дуже сприятливе, але, якщо відкинути матеріальну частину, я вважаю, що Українські дизайнери є не меншим надбанням Української культури, аніж кіно чи живопис. Це те, чим ми можемо пишатись. А легка промисловість є цікавою і перспективною галуззю для потенційних інвесторів.

Ваші побажання ошатним пані?


Залишайтесь веселими оптимістками!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *